PROGRAMY EDUKACYJNE
Bomber 3
BOMBER 3

Bomber 3 to nowa wersja gry Bomber, znanej z programu Mistrz Klawiatury II.

  • Całkowicie na nowo napisana z wykorzystaniem .NET Framework.
  • Nowa, wysokiej jakości grafika.
  • Dowolnie skalowalne okno lub tryb pełnoekranowy bez utraty jakości grafiki.
  • Gra metodycznie zgodna z Mistrzem Klawiatury II.
  • Poziomy trudności od początkującego do mistrza.
  • Dla jednego lub kilku graczy.

Bomber to gra edukacyjna rozwijająca umiejętność szybkiego uderzania we właściwe klawisze bez patrzenia na klawiaturę. Umiejętność ta stanowi podstawowy warunek opanowania szybkiego, bezbłędnego i bezwzrokowego pisania na klawiaturze komputera.

Jest to gra działająca niezależnie od Mistrza Klawiatury, ale może stanowić jego atrakcyjne uzupełnienie. Została na nowo napisana z wykorzystaniem .NET Framework. Jest dużo bogatsza od wersji wbudowanej w Mistrzu Klawiatury II. Uruchamiana jest w oknie, które można dowolnie skalować bez straty jakości grafiki lub w trybie pełnoekranowym.

Biorąc pod uwagę użytkowników, korzystających z gry równolegle z Mistrzem Klawiatury II, wzbogacanie ilości liter na spadających bombach jest takie samo jak kolejność liter wprowadzanych w kursach Mistrza Klawiatury II.


Okno ustawień poziomu trudności, dopuszczonych liter i scenerii.

Poziom ławtwy. Niedużo bomb na dużych spadochronach spadających powoli.

Celem strategicznym gry jest możliwie jak najdłuższa obrona miasta lub innego kompleksu strategicznego przed zburzeniem. Spadające bomby unieszkodliwiamy klawiszem odpowiadającym literze lub znakowi namalowanemu na bombie. Na niższych poziomach bomby spadają wolno na spadochronach i jest ich niewiele. Na kolejnych coraz szybciej i jest ich coraz więcej. Nie ma czasu patrzeć na klawiaturę!

Za każdą zestrzeloną bombę uzyskujemy punkty dodatnie w ilości zależnej od poziomu gry oraz ilości dopuszczonych liter. Dodatkowe premie otrzymujemy za każdy ukończony poziom, w którym nie dopuściliśmy do żadnych zniszczeń lub było ich niewiele.

Punkty karne odejmowane są za każdy niecelny strzał (czyli uderzenie litery, dla której nie ma aktualnie żadnej bomby).

Punkty karne odejmowane są również za każde uszkodzenie obiektu naziemnego oraz za dopuszczenie do upadku bomby na zgliszcza, gdyż mogą tam znajdować się schrony lub uchodźcy.


Poziom trudny. Dużo bomb szybko spadających już bez żadnych spadochronów. Widać już pierwsze zniszczenia.

Okno z wynikami po zakończeniu gry.

Gra kończy się w przypadku całkowitego zrównania z ziemią bombardowanego miasta lub kompleksu strategicznego albo po zakończeniu ostatniego, 10-go poziomu.

Po zakończeniu gry pojawia się zestawienie dziesięciu najlepszych wyników uzyskanych w grze.

Mogą one dotyczyć kilku graczy, lub rejestrować najlepsze wyniki tego samego gracza.

Dla użytkowników, korzystających wyłącznie z gry, dołączyliśmy też wskazówki metodyczne, które będą pomocne w opanowaniu bezwzrokowego i bezbłędnego pisania. Pomogą one zresztą również uzyskiwać w grze coraz lepsze wyniki.

Choć gra Bomber może w istotny sposób przyczynić się do bezwzrokowego posługiwania się klawiaturą, wszystkich poważnie zainteresowanych opanowaniem szybkiego, bezbłędnego i bezwzrokowego pisania zachęcamy do zakupu również programu Mistrz Klawiatury II, który uczy tej umiejętności w sposób bardziej wszechstronny.


Okno Pomocy z instrukcją obsługi oraz wskazówkami metodycznymi.